Tuesday, May 10, 2011

Kad Jemputan dari Allah SWT yg sudah di tangan..

"Sesungguhnya Nabi Allah Ibrahim telah menyeru semua antara kita ke sana..cuma kita perlu menanti kad jemputan dan lambaian hebat ini..kini,kad jemputan sudah di tangan..Doakanlah moga aku adalah antara tetamu Allah yg tersenarai di dalam listNYA...dengan izin Allah SWT.."

Semakin dekat hari jemputan..ya rabbi..semakin mendesak dugaan yang datang...sampai kalanya aku rasa ingin menyerah..namun terima kasih en sayam...kerana sentiasa ada dgn saya..
Perasaan yg sgt bercampur baur...berdebar..dijemput menjadi tetamu Allah SWT..melangkah ke Rumah Allah SWT..dgn kaki yg hina ini...Ya Rab..terimalah aku sebagai tetamu dlm list Mu yg Allah..

Semua,
maafkan aku jika pernah ada kejahilan diri ini..aku manusia biasa..kesilapan itu karma..doakan aku..
moga selamat pergi..selamat pulang...selamat di sana...doakan juga aku...moga terdetik nama-nama kalian di minda ku..utk mendoakan kalian di Multazam..sayu rasanya ingin meninggalkan tanah air..kerana pasti ada yg aku rindu..dan jika ada antara kalian yg rindu aku..maaf ye..13 hari aku akan mendiam kan diri..aku harus berikan ruang ini..hanya utk aku dan Maha Pencipta...

nantikan cerita perjalanan dan pengalaman aku Insyaallah..nak janjikan ole-ole..mcm x dpt la den..

aku akan bertolak dari KLIA jam 3 ptg 15/5/2011..menaiki saudi airline terus ke Jeddah..dan dari Jeddah menaiki bas ke Tanah suci Mekah..berada di mekah selama 7 hari..dan di madinah 5 hari..bertolak pulang dari Madinah ke KLIA pada jam 9 malam 26/5/2011..dan sampai ke KLIA jam 1 ptg 27/5/2011...

doakan aku...moga selamat segalanya..





nota kaki : entahlah hati..sayu sgt bila yg aku cari tdk juga aku temui..teringin sgt memohon maaf pada dia..berjumpa dia..sebelum aku melangkah ke sana...owh wanita itu ibu..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...