Tuesday, April 26, 2011

Kau faham aku tak?

"kau kenape? nak menangis depan aku? kau faham aku tak? kau pernah faham aku? kau cuba tak faham aku?"



sumber : google



aduh...berapa byk kali faham daaa..fenin lalat otak lalat aku ni..yang di atas ialah dialog seekor  mamat hingusan yang masih sekolah menengah..umo aku x sure..tp aku bg anggaran dalam 15 tahun kot..tgk cara mcm baru bersunat..adegan dalam filem mamat ni bg depan aku dan org ramai yg ada kat kedai mkn forfule kat JB ni..x hingat la awek die dok menangis kat sebelah..si awek ni..masih berbaju sekolah...sekilas aku jeling jam di tangan..6.00 ptg..sekolah menengah rendah agaknye ni..so anggaran umo si awek aku bg dalam 14 tahun la..ok? faham x situasi yg aku nk selami ni..

Jom menyelam lagi..

Siket punya baik bahasa si mamat ni ludah kat awek die..siap tonjol-tonjol kepala..aku yg berada berhampiran..cume pasang telinga..kepochi..nak tahu sbb ape la bergaduh ni kan..mengikut fahaman aku..mamat ni marah sgt sbb awek dia x angkat kol semalam..si awek cuba nak beri penjelasan yg sesungguhnya betry hp die kong semalam......

kuang kuang kuang......aku punchgunalan jugak mamat ni kang...naseb baik aku da kurang tenaga petang-petang mcm ni...bodoh mcm LEMBU! makin membara aku tgk si mamat ni, bila dia seolah-olah x dpt kawal diri..sampai naik tangan ke muka si awek...pang pang pang..kene lempang...apala perasaan mak apak si awek itu oi?? bila tgk anak die di lempang-lempang bahkan di sakiti sebegitu...aku yg jd keliru dgn keadaan..




Nasebla abey tokey kedai ni..laju bertindak menghalau mamat yg seekor  itu..dari terus membuat babak cerita sembilu kasih... berlalu si mamat meninggalkan si awek yg masih lg menangis...aku yg paling prihatin kat situ..menghampiri..ces...haha

Bertanayakan beberapa soalan ala-ala wartawan media hiburan..lalu aku hulurkan not rm5 kerana kisahnya si mamat tu kebas dompet si awek sebelum meninggalkannya..adus..sadis.....korang kecik lagi..korang  x patut melakonkan watak manusia-manusia tua yg semakin keparat dewasa ini...please la.....korang yg kecik-kecik lg tu faham aku tak sekarang nieh???


kecewa lah aku kalau ada penyambung warisan yg sebegini....



to si mamat i have a song to you...
" kau mcm shincan..kau mcm shincan..kau mcm shincan..perangai mcm beruk... 2x"

-R2 maharajalawak minggu musikal-










to si awek yg bernama....i use to be in that situation..but not in that young age...so sad..mb you need to understand my word right now....kau faham diri kau sendiri tak??



sometime love make people stupid














p/s : testing schedule post..wahaha sbb aku tdk berada di kawasan ini ,kekejangan otak untuk menghadapai peperiksaan akhir sem!!




2 comments:

AizA said...

hahaha... siannya... sabaq naa... gud luck dear...

hannamonts said...

eheh..tq so much deari iaza..
udah abest da paper..
boley horey2...
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...