Tuesday, September 30, 2014

Salam 10 minggu menanti ijab dan qabul

Assalamualaikum..

Hampir setahun lamanya tak menulis..banyak yg da berubah..dari kecewa sekarang gembira , dari di tinggalkan sekarang disayang , dari seorang kini hampir berdua , dari single sekarang tunangan orang , dari bosan meniti hari sekarang x sabar menanti hari bahagia...

Alhamdulillah...syukur atas segala nikmat kurniaan Allah..Jika Allah menginginkan ia terjadi , maka tiada satu kuasa pun dapat menghalangnya..Inilah takdir.

Berhenti sejenak meneliti segala tulisan lalu...lalu aku pilih biarkan semua di sana..kekal di sana..hidup ini mmg perlu terus memandang ke hadapan utk maju, tetapi kita perlu jua menoleh sekali sekala ke belakang utk jadikan semuanya sebagai panduan..

Pada aku, apa yg aku tulis, itu aku pada waktu itu..tika itu..ia semua asam garam kehidupan yg pernah aku lalui..untuk menikahi masa depan ku..maka perlulah terima masa semua masa lalu ku..

InsyaAllah bertemu lagi di lain tulisan..walaupun sudah terlalu tepu dgn segala laman sosial..aku tetap akan menulis..mngkn kurang..bergantung pada keizinan masa...

10 minggu menanti saat di ijab qabul..InsyaAllah...

Assalamualaikum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...