Sunday, June 26, 2011

Ni MakanNye..Ape Pon Tak Boleh!

Ni makannya bila semangat kamekazi sgt membara dalam diri..




tak pasal tangan kiri ku terkorban..


7 round paintball challenge, tanpa kalah okey! Blue team hebat sgt! walau di tembak bertubi-tubi dari jarak dekat mahupun jauh..sampai terluka di penggelangan tangan..sampai retak seribu jam tangan aku!
paling-paling dasyat..sampai terseliuh bahu kiri aku ni..
aku tetap berjuang!
kata perjuang sejati...
ini lah makannye...


akibat dgn sesuka hati aku merempuh pintu base utk mendapatkan bendera..


perlawanan bermula dgn perlawanan liga antara kumpulan..setelah mengalahkan 5 kumpulan dgn bergayanya..blue team berjaya mara ke peringkat separuh akhir..tragisnya di situ..di perlawanan separuh akhir kami terpaksa bermain dlm hujan lebat...terbaik! sbb tu pintu base pon aku da x nampak..redah aje...



Hasil tembakan..orang yg aku sudah kenal pasti..nanti kau,aku tembak kau guna pistol betol! haha


Setelah aku amati seluruh badan aku..kesan yg seumpama kesan di atas..ada sebanayak 37 bijik lebam!
terbaik la...x tdo mlm aku menangis tahan saket taw..walau ape pon..semuenye berbaloi dgn hadiah yg di terima..iaitu sebanyak RM 300 setiap pemain..di sebabkan bos kami sgt bergumbira dgn sambutan yg di berikan utk aktiviti yg di rencana kan ini..dia dgn berbesarkan hati memberikan RM 300 lg utk setiap antara pekerja yg hadir..ini bermakna...aku menerima sebanyak RM 600 ok!

Lepas duit aku nak bayar saman~ hehe
DiMalam dinner, my lucky number is 87139 memenangi hadih seperti di bawah..
grand price yg diterima oleh org yg menembak aku secara dekat...memegang number 87110 menerima sebuah iPad 2 OK!
aku adalah begitu jeles terhadap engkau!



Hugo Boss For Men! ada sape2 mawu??




Tapi utk menulis entri dgn sebelah tangan saja..adalah sgt tidak best!
sekarang..ape pon tak boleh!!









p/s : nyway..tq my dearest boss en abd malik abd jalil! terbaik adalah anda!



nota kaki : kuranglah harga hantaran kata mama! owh NO!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...