Friday, April 8, 2011

[KAMIKAZE] - Cowok Idamanku.




haa..inilah adalah segmen pertama yg pernah aku join sepanjang aku berblogger..percaya x?
haha..percayalah...
aku join sebab aku da terlalu borng tahap kure-kure mlm ni..
wlwpn tarikh tamat semakin hampir..
x pe la..
aku join jugak...mcm encik mamat ni...

ciri-ciri cowok idaman aku?
1) haruslah sedap mata mak aku memandang..
2) haruslah sedap suaranya untuk mendodoikan tdo..
3) haruslah manis senyumannye..lebih manis dari gula..


ok yg tu semue harus..klw hukumnya harus..x buat/x de..x berdosakan?

4) wajiblah menghoramati kaum wanita
5) wajiblah menghormati semasa manusia mahupun binatang
6) wajiblah kuat untuk membimbing aku ke arah kebenaran
7) wajiblah mencintai aku kerana Allah SWT

klw hukumnya wajib...x buat/x de berdosa taw...

sebenarnye aku x kesah pun cirinye mcm mane..yg penting aku keserasian yg aku rasa di dalam hati..
mungkin aku lebih prefer yg cekeding dan bercermin mata seperti dia itu..










p/s : dia? adalah....rahasia....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...