Friday, April 1, 2011

Ape yg dorang desperate sgt nieh?

Tolongla faham..dan fahamkan aku..x abes berputar kepale hotak bijak pandai aku nieh..terlalu byk golongan manusia dlm muka bumi ini..Ya Tuhan...turunkanlah bala yg maha besar buat golongan yg ingin aku dedahkan identitinya di sini...haaa Aku stress sendiri..

Jam 8.22 am..lewat siket aku pulang dari kerja pg tu..terpaksa menggunakan jln yg luar biasa utk sampai ke rumah..sbb jln yg biasa tutup atas kerja-kerja baikpulih...melewati satu susur yg sebolehnya aku atau pemandu waita lain elakkan..tapi klw pemandu lelaki gamaknye selalu ke susur itu..ada barang baek katenye..sumpah aku nk muntah aku tgk muke kau..apetah lg barang kau..

Korang faham x?Kalau kat KL..port dorang-dorang ni kat Jln Tar..klw kat JB ni port dorang kat Jln Susur..aku rasa mual nk sebut golongan ape dorang ni..so aku gelarkan golongan P**d*n..ok la tu kan..kire fahamlah golongan apa yg aku nk dedahkan ni..

Dari jauh je aku nmpk susuk badan ala-ala Malek Nor tp pakai baju liplap2..sendat,padat,mampat.melekat.. semakin hampir..kelihatan pulak bedak 18 inchi kat muke..tepek2..bubuh gincu merah menyala..wow~
da gorgeous sgt agaknye...berselisih je kete aku dpn golongan terbabit..satu soalan yg x terpadam di benak aku ni..."apa yg dorang desparatekan sgt?"


sumpah ngeri! [google]

Ape ek?korang ade jawapan?aku jadi keliru ni?
mungkin ada yg ckp itulah punca rezeki dorang..menjaja tubuh sasa kepada kaum sejenis..nk menjaja pun abg2 badan sasa oi..buat la mlm hari seperti tradisi nenek moyang korang..kenapa sampai pagi2 bute nieh??overtime ke?kerja keras ek??utk anak bini??eh berbini pulak kau..utk mak ayah kat kg??rezeki jenis ape tu??ya ampun...mintak jauh la dari keturunan keluarga aku dan kenalan-kenalan aku...

Entahlah..aku nk ckp lebih2 aku takut nnt ade yg terasa..masa kat sekolah dulu..ada rasanya budak sekolah aku ni..namanye iskandar..tp sekarang aku jumpe da jadi sally kau..naseblah kau bukan kawan aku..klw kau kawan aku..aku bakar rumah kau! ade fakta yg mengatakan mereka ni berjiwa lebih sentap dari wanita..kalau ada org ckp hati wanita mcm tisu..aku rasa hati dorang ni hati mcm tisu basah..ataupun tisu yg buat lap bontot baby..kan?...

Pelikla..ini bukan gejala baru..ini bukan budaya baru..kerja-kerja mcm ni da mcm turun kemurun..ape yg dorang fikirkan?ape yg dorang kejarkan sgt?tak malu ke weh??apa aku nk jawab kat anak cucu aku yg bakal ada 30,40 tahun lg??kesianlah anak cucu aku nnt..dorang mesti akn keliru mcm aku jugak..

Ada pulak drama-drama yg memaparkan kisah hati naluri golongan ni..ada yg kata..wlw kami mcm ni..kami tetap manusia...wak lu!! aku tgk kau pakai da mcm binatang je..bukan aku je..malah seluruh alam ni..mengutuk segala perbuatan kau..sbb apa yg kau buat tu terlalu amat salah di sisi undang-undang apatah lg di sisi agama Islam..

Tapi...bertepuk sebelah tgn tak kan berbunyikan??Ada je pelanggan kau tiap-tiap mlm kan??tu yg sampai terpaksa buat overtime tu..kaum lelaki yg melanggan ni rata-ratanya lelaki yg berjiwa tulin dan maskulin! huh!!! aku semakin keliru..klw tgh jln2..x tahan sgt...balik la rumah..kan ada bini yg halal...

Entahla..aku da betul2 tahap beku utk teruskan memikir..mungkin desakan dunia..aku x tahu masalah yg mereka hadapi..sbb aku x mungkin akn berada di dlm situasi mereka..mungkin betul mereka da x punya pilihan lain...dan mungkin yg kite dengar..kami x pinta jadi mcm ni..inilah takdir Tuhan..

Ya,memang Tuhan maha Memiliki Takdir..segalanya telah tercorak di tanganNya..tapi..kau di lahirkan sebagai khalifah...sepatutnya engkau yg memimpin kami...dan langkah menuju ke takdir itu...pasti di kaki kau sendiri...jgn salahkan Pencipta...kerana dia telah mencipta sebaik-baik ciptaan..iaitu engkau..aku..dan seluruh alam ini..

jika kau mampu..berubahlah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...